Intrebari frecvente

Am uitat parola, sau incerc sa intru in cont cu adresa mea de mail si parola dar nu reusesc

Noi nu cunoastem parolele clientilor. Puteti insa sa resetati/anulati parola anterioara si sistemul va va trimite o parola noua pe mail in contul dumneavoastra de e-mail. Pentru a reseta parola aveti butonul "Ati uitat Parola ? Click aici."

Am facut comanda pe internet, dar nu apare in contul meu

E posibil sa nu fi confirmat comanda. Noi nu vedem comenzile ce nu au fost confirmate. Cel mai probabil produsele au ramas in “Cosul de cumparaturi” si trebuie sa confirmati comanda.

Am facut o comanda, pe site imi apare ca expediata, dar nu am primit avizul de la posta. Ce pot sa fac?

Noi expediem comenzile cat de repede putem, de obicei in dimineata urmatoare zilei in care a fost depusa comanda. In mod obisnuit dureaza 2-3 zile pana cand coletul ajunge la oficiul postal de care apartineti, insa nu intotdeauna factorul postal aduce avizul acasa, si de aceea va rugam sa verificati la posta direct daca coletul a ajuns sau nu.

Au trecut mai mult de 4 zile de cand a fost expediata comanda, dar aceasta nu a ajuns la mine.

Exista situatii in care Posta Romana este foarte aglomerata si coletele ajung cu intarziere. Noi insa incercam sa trimitem coletele cat de repede se poate, dar odata expediate nu mai putem influenta timpul in care sunt livrate de catre posta. Va rugam sa verificati la oficiul postal pentru a ridica coletul cand ajunge.


Inscrie-te acum GRATUIT si poti incepe imediat sa castigi!